The Leader in complaints resolution

Turn complaints into compliments

We strive to help businesses to effectively resolve customer complaints by providing a fair and 100% un biased platform.

How does
complaint.pk work?

We're here to promote engagement and resolution and to offer peace of mind. We've created an environment that is transparent and highly responsive where we offer simple, easy-to-use tools and incentives.

Recent Complaints

company icon Easypaisa

Insurance plan deduction

I have no any active insurance plan but two time my 300 rupees deducted with the name of insurance.Give my money back and fix this issue for next time.

company icon Easypaisa

Insurance

I have no subscription of any insurance plan but two times payment of 300 rupees deducted with reason of insurance subscription.I want my 600 cashback and solve this problem for next time.

company icon Easypaisa

Easypaisa Froud complain

Hello mere easypaisa account ke andar ek amount transfer hui thi Sahi jo ky 55000 ki thi lekin wo amount mere account se hold kar di Gai thi Q ky jinho ne amount send ki thi unho ne complain karwa di thi Jo ab unho ne wapis lay li ha mery account me Jo payment thi 26534 pade hoi Thi wo amount hold ho chuki hai jis ne complain ki thi unse Mera settlement ho gaya hai aur unhone apni complaint return bhi Le li hai lekin Meri amount abhi tak hold per hai to please mera account dobara open kar den aur meri amount ko refund kar den Maine sari details apky page ke upar share Kar di hai jisme Sari details ko mene apse share kar diya ha mere account ko final on kar den Hain isme Maine sare screenshot bhi share kar diye han apna cnic bhi share kardi

company icon Easypaisa

Missing of feature saving pocket

I have saved money in saving pocket as soon as new version of easypaisa updated the saving option is showing but amount is not there sum of 30,000 ruppees .

company icon JazzCash

Jazz cash Account

My jazz cash Account has been blocked and I open my new jazz cash Account on My new number 03249871504

company icon Ahmed Medico

Ahmed Medico

Ahmed Medico is a trusted online pharmacy based in Karachi, offering genuine medicines, healthcare products, and supplements. It ensures easy online ordering, secure payment options, and fast home delivery for reliable and convenient healthcare solutions.

company icon Meezan Bank

Transaction sms

Account number 00300114058194 cice 3540117765045 date of birth 01071980 mother name hajrah bibi. Kindly solve

company icon Easypaisa to mcw

Mera easypaisa account block ho chuka hai please usko unblock kar do

2 sal se mera easypaisa account block ho gaya tha please please account ko unblock Karke jaldi jaldi batao

company icon JazzCash

Block amount request to unblock

ہیلو موبی لنک بینک میرا نام توفیق احمدہے قومی کارڈ 433010****7769 ہے جناب عالی موبی لنک بینک گزارش ہے کہ میرا جاز کیش بز نس اکا ونٹ 0303***1747 سسپنڈ کر دیا گیا ہےtil id 980***303 پر ہے بنک کی طرف سے کہا گیا ہے کہ60300کی رقم 06/08/2026کو10:26Am پر میرے اکا ونٹ میں حبیبہ خاتون نے اپنے جاز کیش032***45191 سے رقم مجھے بھیجی تو بنک کی طرف سے عتراض ہے کے یہ رقم فراڈ کی ہے تو میں حلف دیتا ہوں کے میں ایک دكاندار ہوں اور یہ حبیبہ خاتون میرے ساتھ فراڈ کر رہی ہے ہے یہ میری دکان پر آئی کچھ سامان لیا موبائل اور نقد رقم لی چلی گئی اور رقم 60300مجھے بھیجی نہایت ہی افسوس ہورہا ہے کے بنک بھی فراڈ لوگو ں کا ساتھ دے رہا ہے میں ایک دكاندار ہوں میں نے کوئی فراڈ نہیں کیا میں فراڈ کا شکار ہو گیا ہوں تو میری عرض ہے موبی لنک بنک سے مجھے میری رقم 60300دی جائے جیسے

company icon JazzCash

Suspend jazzcash account request to Reactivate

Assalamualaikum <br /> Mera JazzCash # *03090825948* suspend hai. <br /> Shop walay ne meri SIM pe bina ijazat *minor ka B-Form link* kiya tha. <br /> Ab us account03095801723 se *fake transactions* ki wajah se mera aur wo dono account block hain. <br /> Request hai: <br /> 1. Minor B-Form 0309***1723 foran unlink kar dein <br /> 2. Mera account 03090***948 mere CNIC pe activate kar dein <br /> 3. Fraud account030958***23 ko block kar dein <br /> <br /> Mere paas Original CNIC + SIM hai. <br /> Please isko urgent process kar dein. Shukriya

Top Categories

Going above and beyond to resolve customer complaints, Making sure your experience is nothing short of excellent