Easypaisa Froud complain

logo

kashif sarwar

Today 15

Hello
mere easypaisa account ke andar ek amount transfer hui thi Sahi jo ky 55000 ki thi lekin wo amount mere account se hold kar di Gai thi Q ky jinho ne amount send ki thi unho ne complain karwa di thi Jo ab unho ne wapis lay li ha mery account me Jo payment thi 26534 pade hoi Thi wo amount hold ho chuki hai jis ne complain ki thi unse Mera settlement ho gaya hai aur unhone apni complaint return bhi Le li hai lekin Meri amount abhi tak hold per hai to please mera account dobara open kar den aur meri amount ko refund kar den Maine sari details apky page ke upar share Kar di hai jisme Sari details ko mene apse share kar diya ha mere account ko final on kar den Hain isme Maine sare screenshot bhi share kar diye han apna cnic bhi share kardi

Users comments